logo

Cégvezetés

Call center igazgató

Magyarország havi bruttó átlagbére:
A munkavállaló fizetését számos tényező befolyásolja, elsősorban a régió, ahol dolgozik, a tapasztalat hossza, a vállalat mérete stb.
Hasonlítsa össze fizetését másokkal, akik ugyanabban a pozícióban és ugyanabban a régióban vannak, ingyenesen és névtelenül.
Az emberek 80%-a keres:
622K - 1,7M Ft
10% kevesebbet keres 622K Ft
10% többet keres 1,7M Ft

A felmérésben szereplő fizetések bruttóban vannak kifejezve.

Az Fizetesek.hu fizetési felmérés alapján a $pozícióban lévő emberek 80%-a a $országban 622 070 Ft és 1 677 689 Ft havi bruttó között keres.

Az alkalmazottak 10%-a perc dollárnál kevesebbet keres, az emberek 10%-a pedig max. $-nál többet keres.

A felmérés az alkalmazottak adatain alapul, megtisztítva az extrém és duplikált értékektől.

A munkakör leírása

  • Felügyeli és irányítja a call center napi működését, biztosítva a hatékony és eredményes szolgáltatásnyújtást.
  • Stratégiai terveket dolgoz ki és hajt végre az ügyfélszolgálat, működési hatékonyság és az egész call center teljesítményének javítása céljából.
  • Vezeti, mentorálja és fejleszti a magas teljesítményt nyújtó call center-vezetők és munkatársak csapatát, hogy elérjék a szervezeti célokat és objektumokat.
  • Meghatározza és figyeli a kulcsfontosságú teljesítményindikátorokat (KPI), hogy értékelje a call center működésének hatékonyságát és minőségét.
  • Együttműködik más osztályokkal, hogy összehangolja a call center tevékenységeit a vállalati célkitűzésekkel és stratégiákkal.
  • Folyamatos fejlesztési kezdeményezéseket vezeti, hogy optimalizálja a folyamatokat, technológiát és ügyfélinterakciókat.
  • Költségvetési tervezést és ellenőrzést végez, hogy biztosítsa a call center működésének költséghatékonyságát és pénzügyi hatékonyságát.
  • Biztosítja az iparági szabályozásoknak és vállalati irányelveknek való megfelelést, fenntartva a magas színvonalú ügyfélszolgálatot és adatvédelmet.
  • Elemezi és beszámol a call center teljesítménymérőiről, szolgáltatva betekintést és ajánlásokat a felső vezetésnek.
  • Pozitív és motiváló munkakörnyezet kialakítását ösztönzi, amely bátorítja a csapatmunkát, innovációt és szakmai fejlődést.
  • Kezeli az eszkalált ügyfélproblémákat és panaszokat, biztosítva a kielégítő megoldást és ügyfél-elégedettséget.

A vállalatok számára - szerezzen bizalmat a fizetésekről való döntés során

Tisztességesen állapítsa meg alkalmazottai fizetését. Ebben részletes fizetési jelentés segít. Mindig kéznél lesznek a vonatkozó fizetési adatok.

Karrierutak

A grafikon azt mutatja, milyen utat járhatnak be az alkalmazottak leggyakrabban karrierjük során az adott pozícióból. Kattints a pozíció nevére, hogy részletesebben megismerd a fizetési adatokat

Call center igazgató - Cégvezetés a munkaerőpiacon

A pozíció
a fizetések rangsorában

a/az 34-ik

Nők aránya

Meghatározatlan

A pozíciót betöltő adatközlők átlagéletkora

Meghatározatlan év

653. hely

Öntőmunkás

Bányászat, kohászat

Salary group 1

290 802 - 439 945 Ft

35. hely

Go fejlesztő

Információs technológiák

Salary group 2

573 196 - 2 193 526 Ft

34. hely

Call center igazgató

Cégvezetés

Salary group 2

622 070 - 1 677 689 Ft

33. hely

Regulatory Affairs Manager

Egészségügy és szociális ellátás

Salary group 2

670 848 - 1 735 085 Ft

1. hely

Vezérigazgató

Cégvezetés

Salary group 3

851 080 - 3 900 187 Ft

Túl nagy ez az intervallum?

Egy rövid kérdőív kitöltésével megtudhatod régiód átlagfizetését

Hasonlítsd össze fizetésed másokéval!

Részletes információ a magyarországi fizetésekről

Munkabérek a munkavállalóktól
Bérjelentés
1 pozíció
99 EUR*
Hozzáférés 1 felhasználó számára
Ideális egy adott munkakör egyszeri értékeléséhez.