A munkakör leírása
- Panaszok kezelése az ügyfelek megelégedettsége érdekében.
- A reklamált áru kiadása az ügyfeleknek.
- Felelősség vállalás az ügyfelek által visszaszolgáltatott áruért.
- Az ügyfelek tájékoztatása a panasztételi jogaikról.
- Kommunikáció a beszállítókkal.
- A panasztételek okainak vizsgálata.
- A beérkezett és megoldott reklamációk nyilvántartása.
A vállalatok számára - szerezzen bizalmat a fizetésekről való döntés során
Tisztességesen állapítsa meg alkalmazottai fizetését. Ebben részletes fizetési jelentés segít. Mindig kéznél lesznek a vonatkozó fizetési adatok.
Karrierutak
A grafikon azt mutatja, milyen utat járhatnak be az alkalmazottak leggyakrabban karrierjük során az adott pozícióból. Kattints a pozíció nevére, hogy részletesebben megismerd a fizetési adatokat
Reklamációs ügyintéző - Értékesítés, kereskedelem a munkaerőpiacon
A pozíció
a fizetések rangsorában
Nők aránya
A pozíciót betöltő adatközlők átlagéletkora
653. hely
Varrónő
Bőr-, textil- és ruhaipar
649 - 1 128 EUR
528. hely
Pedikűrös, manikűrös
Szolgáltatások
708 - 1 909 EUR
1. hely
Vezérigazgató
Cégvezetés
1 822 - 9 238 EUR
Túl nagy ez az intervallum?
Egy rövid kérdőív kitöltésével megtudhatod régiód átlagfizetését
Hasonlítsd össze fizetésed másokéval!Részletes információ a magyarországi fizetésekről
Pro
Fizetési jelentés cégeknek
112 EUR*
* ÁFÁ-val / 94 EUR ÁFA nélkül
Elemzés megrendelése- Adott pozíció fizetése régió*, végzettség, gyakorlat, cégméret szerint
- A teljes fizetés és annak összetevői* (változó összetevő, jutalékok, jutalmak)
- A válaszadók megoszlása bérek szerint
- Fizetési tartományok az 1. decilis, az 1. kvartilis, a medián, a 3. kvartilis, a 9. decilis és az átlagbér kifejezésével. Li>
- Pénzügyi juttatások részletes lebontása*
- Pénzügyi juttatás elemzés* * regressziós modell használata esetén érhető el