A munkakör leírása
- A reklámkampány célcsoportjának azonosítása.
- A kommunikációs csatornák célcsoportokra gyakorolt hatásának, gyakoriságának és költségeinek elemzése.
- Az optimális kommunikációs csatorna vagy csatorna-kombináció kiválasztása.
- A reklámkampány optimalizálása az ár és a célcsoportokra gyakorolt hatás szempontjából.
- Javaslatok előterjesztése az ügyfeleknek jóváhagyás céljából.
A vállalatok számára - szerezzen bizalmat a fizetésekről való döntés során
Tisztességesen állapítsa meg alkalmazottai fizetését. Ebben részletes fizetési jelentés segít. Mindig kéznél lesznek a vonatkozó fizetési adatok.
Karrierutak
A grafikon azt mutatja, milyen utat járhatnak be az alkalmazottak leggyakrabban karrierjük során az adott pozícióból. Kattints a pozíció nevére, hogy részletesebben megismerd a fizetési adatokat
Médiatervező - Marketing, reklám, PR a munkaerőpiacon
A pozíció
a fizetések rangsorában
Nők aránya
A pozíciót betöltő adatközlők átlagéletkora
653. hely
Portás, informátor
Segédmunka
268 749 - 447 527 Ft
325. hely
Copywriter
Marketing, reklám, PR
378 769 - 762 335 Ft
1. hely
Vezérigazgató
Cégvezetés
748 900 - 3 798 116 Ft
Túl nagy ez az intervallum?
Egy rövid kérdőív kitöltésével megtudhatod régiód átlagfizetését
Hasonlítsd össze fizetésed másokéval!Részletes információ a magyarországi fizetésekről
Pro
Fizetési jelentés cégeknek
113 EUR*
* ÁFÁ-val / 94 EUR ÁFA nélkül
Elemzés megrendelése- Adott pozíció fizetése régió*, végzettség, gyakorlat, cégméret szerint
- A teljes fizetés és annak összetevői* (változó összetevő, jutalékok, jutalmak)
- A válaszadók megoszlása bérek szerint
- Fizetési tartományok az 1. decilis, az 1. kvartilis, a medián, a 3. kvartilis, a 9. decilis és az átlagbér kifejezésével. Li>
- Pénzügyi juttatások részletes lebontása*
- Pénzügyi juttatás elemzés* * regressziós modell használata esetén érhető el