A munkakör leírása
- Felügyeli a call center operátori csapatának napi működését.
- Képzés és támogatás biztosítása új és meglévő alkalmazottaknak.
- Figyelemmel kíséri és értékeli a kezelő teljesítményét, beleértve a hívás minőségét és az eljárások betartását.
- Oldja meg az eszkalált ügyfélproblémákat és panaszokat.
- Hozzon létre és kezeljen munkarendet az üzemeltetők számára.
- Határozza meg és hajtsa végre a folyamatfejlesztéseket a hatékonyság és a szolgáltatás minőségének növelése érdekében.
- Rendszeres csapatteljesítmény- és KPI-jelentések készítése és bemutatása.
- Támogassa és motiválja a csapatot a célok elérése és a munkamorál javítása érdekében.
- Együttműködés a vezetőséggel a stratégiai call center-kezdeményezéseken és célokon.
- Biztosítani kell a belső szabályzatok és a külső előírások betartását.
A vállalatok számára - szerezzen bizalmat a fizetésekről való döntés során
Tisztességesen állapítsa meg alkalmazottai fizetését. Ebben részletes fizetési jelentés segít. Mindig kéznél lesznek a vonatkozó fizetési adatok.
Karrierutak
A grafikon azt mutatja, milyen utat járhatnak be az alkalmazottak leggyakrabban karrierjük során az adott pozícióból. Kattints a pozíció nevére, hogy részletesebben megismerd a fizetési adatokat
Call center szupervízor - Ügyféltámogatás a munkaerőpiacon
A pozíció
a fizetések rangsorában
Nők aránya
A pozíciót betöltő adatközlők átlagéletkora
653. hely
Takarító
Segédmunka
290 802 - 446 656 Ft
355. hely
Csőszerelő
Építőipar és ingatlan
332 713 - 943 680 Ft
1. hely
Vezérigazgató
Cégvezetés
823 787 - 4 233 186 Ft
Túl nagy ez az intervallum?
Egy rövid kérdőív kitöltésével megtudhatod régiód átlagfizetését
Hasonlítsd össze fizetésed másokéval!Részletes információ a magyarországi fizetésekről
Pro
Fizetési jelentés cégeknek
122 EUR*
* ÁFÁ-val / 99 EUR ÁFA nélkül
Elemzés megrendelése- Adott pozíció fizetése régió*, végzettség, gyakorlat, cégméret szerint
- A teljes fizetés és annak összetevői* (változó összetevő, jutalékok, jutalmak)
- A válaszadók megoszlása bérek szerint
- Fizetési tartományok az 1. decilis, az 1. kvartilis, a medián, a 3. kvartilis, a 9. decilis és az átlagbér kifejezésével. Li>
- Pénzügyi juttatások részletes lebontása*
- Pénzügyi juttatás elemzés* * regressziós modell használata esetén érhető el