logo

Ügyféltámogatás

Call center szupervízor

Magyarország havi bruttó átlagbére:
A munkavállaló fizetését számos tényező befolyásolja, elsősorban a régió, ahol dolgozik, a tapasztalat hossza, a vállalat mérete stb.
Hasonlítsa össze fizetését másokkal, akik ugyanabban a pozícióban és ugyanabban a régióban vannak, ingyenesen és névtelenül.
Az emberek 80%-a keres:
364K - 942K Ft
10% kevesebbet keres 364K Ft
10% többet keres 942K Ft

A felmérésben szereplő fizetések bruttóban vannak kifejezve.

Az Fizetesek.hu fizetési felmérés alapján a $pozícióban lévő emberek 80%-a a $országban 364 313 Ft és 941 624 Ft havi bruttó között keres.

Az alkalmazottak 10%-a perc dollárnál kevesebbet keres, az emberek 10%-a pedig max. $-nál többet keres.

A felmérés az alkalmazottak adatain alapul, megtisztítva az extrém és duplikált értékektől.

A munkakör leírása

  • A központ napi működésének felügyelete annak érdekében, hogy a szolgáltatásnyújtás hatékony és eredményes legyen.
  • A központ ügynökeinek felügyelete és képzése teljesítményük és az ügyfélkapcsolati készségeik javítása érdekében.
  • A hívásmetrikák és a teljesítményindikátorok nyomon követése a javításra szoruló területek azonosítása érdekében.
  • Az eszkalált ügyfélmegkeresések kezelése és a komplex problémák időben történő megoldása.
  • Szabályzatok és eljárások kidolgozása és bevezetése a szolgáltatásminőség és az operatív hatékonyság javítása érdekében.
  • Rendszeres teljesítményértékelések lefolytatása és konstruktív visszajelzés nyújtása a csapattagoknak.
  • A vállalati irányelvek és az iparág szabályozásainak betartásának biztosítása.
  • Együttműködés más osztályokkal az ügyfél igényeinek kielégítése és a szolgáltatások javítása érdekében.
  • Jelentések készítése a központ teljesítményéről, az ügyfelek visszajelzéseiről és a csapat termelékenységéről.
  • Pozitív munkakörnyezet kialakítása, amely ösztönzi a csapatmunkát és az alkalmazottak elkötelezettségét.
  • Új központi személyzet toborzásának és onboarding folyamatának segítése.
  • Naprakészség az iparági trendekkel és a legjobb gyakorlatokkal kapcsolatban a szolgáltatásnyújtás javítása érdekében.

A vállalatok számára - szerezzen bizalmat a fizetésekről való döntés során

Tisztességesen állapítsa meg alkalmazottai fizetését. Ebben részletes fizetési jelentés segít. Mindig kéznél lesznek a vonatkozó fizetési adatok.

Karrierutak

A grafikon azt mutatja, milyen utat járhatnak be az alkalmazottak leggyakrabban karrierjük során az adott pozícióból. Kattints a pozíció nevére, hogy részletesebben megismerd a fizetési adatokat

Call center szupervízor - Ügyféltámogatás a munkaerőpiacon

A pozíció
a fizetések rangsorában

a/az 366-ik

Nők aránya

50%

A pozíciót betöltő adatközlők átlagéletkora

37 év

653. hely

Öntőmunkás

Bányászat, kohászat

Salary group 1

290 802 - 439 945 Ft

367. hely

Biztonsági szolgálat vezető

Menedzsment

Salary group 2

421 545 - 938 322 Ft

366. hely

Call center szupervízor

Ügyféltámogatás

Salary group 2

364 313 - 941 624 Ft

365. hely

Gépbeállító

Gyártás, termelés

Salary group 2

407 599 - 922 127 Ft

1. hely

Vezérigazgató

Cégvezetés

Salary group 3

851 080 - 3 900 187 Ft

Túl nagy ez az intervallum?

Egy rövid kérdőív kitöltésével megtudhatod régiód átlagfizetését

Hasonlítsd össze fizetésed másokéval!

Részletes információ a magyarországi fizetésekről

Munkabérek a munkavállalóktól
Bérjelentés
1 pozíció
99 EUR*
Hozzáférés 1 felhasználó számára
Ideális egy adott munkakör egyszeri értékeléséhez.